недеља, 16. мај 2010.

Žak Prever



Žak Prever – Vrt


Hiljade i hiljade godina

Neće biti dovoljno

Da iskažu

Onaj tren vječnosti

Kad si me poljubila

Kad sam te pljubio

Onoga svijetlog jutra

U parku Monsuri u Parizu

Na zemlji

Koja se zvijezde računa.



Ta ljubav – Žak Prever


Ta ljubav

Tako silovita

Tako krhka

Tako nježna

Tako očajna

Ta ljubav

Lijepa kao dan

Loša kao vrijeme

Kad je vrijeme loše

Tako istinita

Tako lijepa

Tako srećna

I radosna

I tako sirota

Što drhti od straha kao dijete u mraku

Tako sigurna u sebe

Kao spokojan čovjek usred gluve noći

Ta ljubav što je plašila druge

Tjerala ih da govore

Tjerala ih da blijede

Ta ljubav uhođena

Jer smo je uhodili

Gonjena ranjena gažena dotučena poreknuta zaboravljena

Jer smo je gonili ranili gazili dotukli porekli zaboravili

Cijela ta ljubav

Toliko živa

I suncem okupana

To je moja ljubav

Tvoja

Nekoga koga nema više

To nešto uvijek novo

A što se ipak promijenilo nije

Istinito kao biljka

Drhtavo kao ptica

Vrelo i živo kao ljeto

Mi oboje možemo

Otići i doći

Zaboraviti

I nastaviti san

Probuditi se patiti ostariti

Zaspati opet

Sanjati smrt

Probuditi se radovati se i smejati

Podmladiti se

Ljubav nam staje tu

Tvrdoglava kao mazga

Živa kao želja živa

Surova kao sjećanje

Glupa kao kajanje

Nježna kao uspomena

Hladna kao mermer

Lijepa kao dan

Slabašna kao dan

Gleda nas i smiješi nam se

I govori nam bez riječi

Slušam je drhteći

I molim je

Zbog tebe

Zbog mene

Preklinjem je

Zbog tebe mene i svih koji se vole

I koji su se voljeli nekada

Zovem je

Zbog tebe zbog mene i svih drugih

Koje i ne znam

Ostani tu

Gde jesi

Tug de si bila

Ostani tu

Ne miči se

Ne idi

Mi voljeni

Zaboravismo te

Ali ti ne zaboravi nas

Jedino smo tebe na svijetu imali

Ne dozvoli da postanemo hladni

Dalje stalno dalje

Bilo gdje

Javi nam se

Kada sve prođe na rubu čestara

U šumi sjećanja

Izroni odjednom

Pruži nam ruku

I spasi nas.





Žak Prever – Šansona


Koji je danas dan

Danas je vaki dan

Draga

Danas smo cio život

Ljubavi

Volimo se i živimo

Živimo i volimo se

I ne znamo šta je to život

I ne znamo šta su to dani

I ne znamo šta je to ljubav.




Нема коментара:

Постави коментар